Vacature servicemedewerker

Is service verlenen helemaal jouw ding?!

 

Voor onze serviceafdeling zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die er niet van schrikt om per mail of per telefoon veelvuldig klantencontact te hebben. Jij bent onze klantvriendelijke serviceverlener in de breedste zin van het woord. Naast klachtenafhandeling ben je ook dagelijks bezig met onder andere magazijnwerk, het versturen van pakketten en het te woord staan van klanten die onze zaak bezoeken. Een afwisselende functie waarin je veel vrijheid krijgt om er helemaal je eigen draai aan te geven. Help jij mee onze service naar een hoger niveau te tillen?

 

Wie zijn wij?

Blue Zone Mobility is een bedrijf dat kleine, elektrische voertuigen ontwikkelt, produceert, verkoopt en repareert. Hierbij moet je vooral denken aan elektrische fietsen. Dagelijks komen diverse orders bij ons binnen. Een gedeelte hiervan komt van fietsenwinkels en bedrijven die grote aantallen e-bikes inkopen voor wederverkoop. De meeste orders komen echter van particulieren die via verschillende websites een nieuwe e-bike bestellen. Blue Zone Mobility levert deze fietsen, jij zorgt ervoor dat deze klanten de juiste service krijgen.

 

Wie ben jij:

  • Servicegericht

  • Kennis van Microsoft Office (vooral Outlook en Excel)

  • Leergierig

  • Initiatiefrijk en ondernemend

  • Positief ingesteld

  • Affiniteit met techniek

  • Kennis van of ervaring met e-bikes is een absolute pré (geen must)

  • In bezit van heftruckcertificaat is een absolute pré (geen must)

 

 

Hoe ziet je werkdag er gemiddeld uit?

Het is rond 08:00 uur als je binnenkomt. Je begroet je collega’s, pakt een kop koffie of thee en loopt even een ronde om te inventariseren hoe de zaken ervoor staan en of er bijzonderheden zijn.

Vervolgens zet je de computer aan en checkt je mailbox. Grote kans dat hierin meldingen staan van klanten die een probleem hebben met hun e-bike. Nieuwsgierig en doortastend ga je met deze mails aan de slag en probeer je iedere klant zo goed mogelijk te helpen. Uiteraard heb je de monteurs achter de hand voor technische vraagstukken.

Tussendoor krijg je allerlei vragen. Zo kan het zijn dat je moet helpen om fietsen klaar te zetten voor onze koerier of vragen de monteurs of je een bepaalde fiets uit het rek wilt pakken zodat zij deze kunnen afmonteren. Of er komt een klant in de zaak fietsen ophalen en contant afrekenen. Help jij ze even? En heb je al de losse onderdelen ingepakt en verstuurd naar klanten naar aanleiding van de servicemeldingen die je hebt ontvangen?

Na een lange dag ga je voldaan naar huis, wetende dat je weer een hoop mensen in Nederland hebt kunnen helpen met het herstellen van hun e-bike. Zij zijn blij met de service die jij hebt verleend.

 

 

Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring.

Heb je interesse? Stuur ons een bericht via leukebaan@bluezonemobility.nl