Vacature medewerker backoffice

Ben jij nauwkeurig en hou je van orde(rs) en structuur?

 

Voor onze afdeling orderverwerking en facturatie zijn we op zoek naar een nieuwe collega die energie krijgt van het verwerken van binnenkomende orders, het maken van facturen en het verwerken van binnenkomende e-mails van klanten. Kortom, een administratieve duizendpoot die nauwkeurig is en snel kan schakelen tussen verschillende programma’s en systemen. Help jij mee onze afdeling verder te structureren?

 

Wie zijn wij?

Blue Zone Mobility is een bedrijf dat kleine, elektrische voertuigen ontwikkelt, produceert, verkoopt en repareert. Hierbij moet je vooral denken aan elektrische fietsen. Dagelijks komen diverse orders bij ons binnen. Een gedeelte hiervan komt van fietsenwinkels en bedrijven die grote aantallen e-bikes inkopen voor wederverkoop. De meeste orders komen echter van particulieren die via verschillende websites een nieuwe e-bike bestellen. Blue Zone Mobility levert deze fietsen, jij zorgt voor de juiste orderverweking en facturatie in dit hele traject.

 

Wie ben jij?

  • Nauwkeurig

  • Gestructureerd

  • Kennis van Microsoft Office (vooral Outlook en Excel)

  • Leergierig

  • Positief ingesteld

  • Niet terugdeinzend voor financiële taken zoals bank afletteren en kasboek bijhouden

  • Ervaring met factureren en/of boekhouden is een pré

  • Kennis van Exact Online is een pré

  • In elk geval beschikbaar op woensdagmiddag en bij voorkeur op vrijdag

 

Wat ga je doen?

De functie bestaat uit diverse werkzaamheden en dat maakt deze functie zo afwisselend. Enkele vaste werkzaamheden zijn:

  • Verwerken binnengekomen orders

  • Mails beantwoorden over bijvoorbeeld levertijden

  • Overleggen met werkplaats om fietsen rijklaar te laten maken

  • Koeriers opdracht geven fietsen op te halen en uit te leveren

  • Factureren van geleverde fietsen

 

 

Hoe ziet je werkdag er gemiddeld uit?

Het is rond 08:00 uur als je binnenkomt. Je begroet je collega’s die al binnen zijn, inventariseert de status van te verwerken orders, pakt een kop koffie of thee en loopt naar kantoor boven.

Samen met je collega kijk je of er pakbonnen naar de werkplaats kunnen van fietsen die afgemonteerd kunnen worden. Vervolgens ga je de binnengekomen e-mails lezen en indien nodig beantwoorden. Hierbij zitten mogelijk ook nieuwe orders, dus deze ga je in het systeem verwerken.

Deze e-mails met orders of met klantenvragen kunnen de hele dag door binnen komen. Net als de orders van grote klanten die graag een pakbon willen hebben. Of misschien komt er wel een klant ad hoc twee fietsen in de zaak halen. Maak jij dan even een pakbon? En oja, regel jij even met de monteurs dat deze fietsen worden afgemonteerd?

Vergeet vooral ook niet aan het einde van de dag nog even de koerier een lijstje te sturen met fietsen die klaar staan om bezorgd te worden, anders moeten klanten een dag langer wachten op hun bestelde e-bike.

Na een dag vol nieuwe bestellingen en tevreden klanten die hun e-bike geleverd hebben gekregen, ga je voldaan naar huis. Met trots kijk je terug op jouw bijdrage in het proces van fiets bestellen tot fiets leveren, waarmee je vele mensen in het land blij maakt.

 

Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring.​

Heb je interesse? Stuur ons een bericht via leukebaan@bluezonemobility.nl